Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2016

Χειροποίητα κοσμήματα «Δια χειρός Φωτεινής»

 Γεια σας φίλοι αναγνώστες!

Σήμερα θα προσθέσουμε στην παρέα των δημιουργών τη φίλη μας Φωτεινή, που μας παρουσιάζει τη δική της αγάπη, τα χειροποίητα κοσμήματα!
Η ίδια μας μιλάει για το πώς ξεκίνησε την ενασχόλησή της με το κόσμημα.

«Καμιά φορά στη ζωή δεν εξελίσσουμε αμέσως τις ικανότητες και τα ταλέντα μας! Αυτό συνέβη και με μένα! Η στιγμή η οποία ανακάλυψα πως έχω κλίση προς αυτού του είδους την απασχόληση, ήταν όταν αποφάσισα να φτιάξω κοσμήματα για μένα! Όμως αμέσως οι κοντινοί μου άνθρωποι με παρακίνησαν να μοιραστώ τη δημιουργικότητά μου! Έτσι και συνέβη!  Το γεγονός ότι είμαι σχεδιάστρια μόδας με βοήθησε αρκετά!
"Here I am"... όπως λένε και οι Άγγλοι!
Με αγάπη, μεράκι και υπομονή συνεχίζω τη δουλειά μου! Και το σημαντικότερο για μένα είναι ότι η εργασία μου δε μου στερεί ποιοτικό χρόνο από τις κόρες μου!»

Εδώ θα δούμε ένα μικρό δείγμα της δουλειάς της Φωτεινής! Για να δείτε όλες τις όμορφες δημιουργίες της και να επικοινωνήσετε μαζί της, επισκεφθείτε τη σελίδα της στο facebook «Δια χειρός Φωτεινής»!

















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ για τα σχόλια!

DIY ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ. Από το Blogger.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Το παρόν blog δεν φέρει καμία ευθύνη για οτιδήποτε αφορά τα προϊόντα που παρουσιάζονται σε αυτή τη σελίδα. Για οποιοδήποτε θέμα σχετικά με αυτά, απευθυνθείτε αποκλειστικά στους δημιουργούς τους μέσω των συνδέσμων τους που αναφέρονται στις αναρτήσεις.

Translate