Τετάρτη 11 Μαΐου 2016

Χειροποίητα κοσμήματα «Polina's Craft»

Γεια σας φίλοι αναγνώστες!
Σήμερα προστίθεται ακόμη ένα μέλος στην όμορφη παρέα του DIY ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ!
 Είναι η Πωλίνα, που ζει σε ένα χωριό της Βέροιας, και η μεγάλη της αγάπη είναι η δημιουργία χειροποίητων κοσμημάτων!

Η αρχή έγινε πριν από περίπου πέντε χρόνια. Η Πωλίνα έχει κάνει μαθήματα αργυροχρυσοχοΐας και έχει πειραματιστεί με πολλά υλικά, αλλά πάντα επιστρέφει στο μέταλλο! Έχει συμμετάσχει σε πολλές εκθέσεις και τον τελευταίο καιρό θέλοντας να ασχοληθεί πιο επαγγελματικά, διαθέτει τα κοσμήματά της σε διάφορα καταστήματα!

Η ίδια μας λέει: «Η δημιουργία κοσμημάτων είναι κάτι που μου αρέσει και με ξεκουράζει! Εμπνέομαι από τα πάντα! Από μια βόλτα, από την οικογένειά μου και τους φίλους μου και κυρίως από τη φύση, αφού ζω μέσα σε αυτή! Ακολουθώ τις τάσεις της μόδας, αλλά πάντα τα έργα μου έχουν τη δική μου προσωπική πινελιά!»

Για να δείτε όλες τις μοναδικές χειροποίητες δημιουργίες της Πωλίνας και να επικοινωνήσετε μαζί της, επισκεφθείτε το προσωπικό της blog «Polina's Craft», τη σελίδα της στο facebook «Polina's Craft» καθώς και το λογαριασμό της στο Instagram «Polina's Craft». 
























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ για τα σχόλια!

DIY ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ. Από το Blogger.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Το παρόν blog δεν φέρει καμία ευθύνη για οτιδήποτε αφορά τα προϊόντα που παρουσιάζονται σε αυτή τη σελίδα. Για οποιοδήποτε θέμα σχετικά με αυτά, απευθυνθείτε αποκλειστικά στους δημιουργούς τους μέσω των συνδέσμων τους που αναφέρονται στις αναρτήσεις.

Translate